7.ay

21 yildir hep birlikte

7.ayim cok neseli ve cok hayirli bir olay ile etiketlenebilir sanirim.

21 yildir bi fiil yanimda olan,olmadigi bir ani hatirlamadigim, herseyin bir lahana bebek ile basladigi bir dostlugun en onemli parcasi olan Makbule’min nisanlanmasi ile basladi 7.ayim. Dile kolay 21 yildir tanidiginiz,tanimaktan ote avucunuzun ici gibi bildiginiz,sizi avucunun ici gibi bilen birinin hayattaki en onemli adimlardan birini attigini gormek.

Uzaklara kalkip gelirken goze aldigim en onemli seylerden biri sevdiklerimin mutlu anlarini, sevinclerini, kahkahalarini uzaktan paylasacak olmakti. Ama istedigimiz zaman hic birseye uzak degilmisiz aslinda, herkes ve hersey siz onlara ne kadar yakinsaniz o denli yakinmis size bugun bunu ogrendim. Skype araciligiyla katildigim nisanda, yuzukler takilirken yine agladim, kiz isteme merasiminin heyecanindan yine ellerim buz kesti, herkesin hislerini yine acik bir kitap gibi okuyabildim, detaylar yine hafizama kazindi, mutlulugun resmini yine gordum. Bu nedenle hayallerim pesinden giderken sevdiklerimizden uzaklasiyor oldugumu soyleyen karamsarlara kulak asmiyorum ben,eger sevdiklerimse, beni seviyorlarsa zaten hep birlikteyiz, ne okyanuslar ne kocaman kocaman kitalar ayirabilir bizleri. Bunu bana her daim hissettiren aileme ve dostlarima sonsuz tesekkurlerim var.

Leave a comment