9. ay

9. ayima geldim, yasamayi cok sevdigim bu sehirde. Bu ayin hikayesi ise beni ziyarete gelen Benan’in Amerika maceralari olacak…

-Halacim, bu peynirden yesen canin bayilir (Olive Garden,NYC)

-Bina yamulmus,yamulmus,yamulmus (Lower East Side, Cooper Union Square)

-Benim balonlarimi apardilar (NYC,cesitli zamanlar)

-Halacim,sen neden Ingilizce konustun, Turkce bilmiyorlar mi (NYC,cesitli zamanlar)

-Halacim,ne dedi? O sana ne dedi (NYC,cesitli zamanlar)

-Pardon,bana bir kucuk kasik getirir misiniz? Pardon, pardon (NYC, cesitli zamanlarda cesitli garsonlara,Turkce!)

-Ben bunu begendim,ama bana bunu almadilar (NYC,Bloomingsdale cocuk kati)

-Halacim, bu cok mu pahali (NYC, cesitli magazalar)

-Iki el zafer isareti seklinde yola dogru uzatilmis, avaz avaz “Taksiii”, “Taksiii” (NYC, taksi bulma cabalari)

-Haha,haha,haha zenci bak halacim zenci,haha (NYC,Bloomingsdale asansoru, iki zenci,Benan,Kubra ve ben)

-Dedecim Empire State’e neden cikamamis hala, oradan bi sey gozukmuyor ki,korkunc degil (NYC, Empire State)

– Ben en tepedeki okula gittim, halamin okuluna (NYC, cesitli zamanlar)

-Benim arkadasim var adi Murat, ama kiz degil erkek (NYC, Alumni Hall 2T-1)

ve daha niceleri…

Leave a comment